Co je to remarketing?

FAQ - remarketing

Remarketing je marketingová strategie, která spočívá v oslovování uživatelů, kteří již interakovali s webovým místem nebo aplikací, ale neuskutečnili požadovanou akci, jako je nákup produktu nebo vyplnění formuláře. Tato strategie umožňuje inzerentům oslovovat potenciální zákazníky opakovaně, když procházejí jiné webové stránky nebo používají jiné aplikace, s cílem připomenout jim svou nabídku a přimět je k dokončení požadované akce.

Princip remarketingu spočívá v tom, že uživatelé jsou sledováni pomocí cookies nebo jiných identifikátorů, když navštíví určité stránky nebo vykonají určité akce na internetu. Poté jsou jim zobrazovány cílené reklamy na základě jejich předchozích interakcí. Například pokud uživatel navštíví e-shop a prohlíží si určitý produkt, může být následně osloven reklamou na sociálních médiích nebo jiných webových stránkách, která ho připomene o tomto produktu a láká ho k jeho dokončení nákupu.

Naše digitální agentura poskytuje služby v oblasti online reklamy