Vzbudíte se jednoho rána, otevřete Ads Manager a tam reklama na „exotické produkty“, o kterých jste nikdy neslyšeli. A co víc, váš rozpočet letí do nebes rychleji než Elonovy rakety. Mrzí nás to, právě jste se stali obětí hackera. Ale žádný stres – pojďme to napravit! Krok 1: Udělejte si screeny – důkazy jsou klíčem […]
Jak funguje algoritmus na Facebooku & Instagramu a jak ho nakopnout ve váš prospěch
Algoritmus na Facebooku je jako tajemný šéfkuchař – rozhoduje, co se komu ukáže, ale svůj recept si bedlivě střeží. A zatímco uživatelé jen scrollují, podnikatelé a marketéři přemýšlejí, jak algoritmus „přesvědčit“, aby jejich obsah poslal na výsluní. Pojďme si tedy vysvětlit, jak algoritmus funguje, co od něj čekat a jak ho trošku popostrčit, aby pracoval […]
Jak propagovat e-shop pomocí reklamy na Facebooku a Instagramu
Máte e-shop plný fantastických produktů a chcete, aby o něm všichni věděli? Facebook a Instagram jsou vaše brány k zákaznickým srdcím (a peněženkám). Jenže jak na to, abyste nevyhodili peníze z okna a místo toho dosáhli skvělých výsledků? 🤔 Připravte se, protože vás čeká výlet do světa reklamy, který bude stejně zábavný jako přínosný! 1. […]
7 největších chyb v Meta reklamách, kterým se rozhodně chcete vyhnout
Reklamy na Facebooku a Instagramu mohou být hotové kouzlo. Ale když uděláte pár zásadních přešlapů, výsledky se můžou změnit na drahé fiasko. Chcete si ušetřit peněženku, nervy a čas? Tak čtěte dál – ukážeme vám nejčastější chyby, které marketéři a majitelé firem dělají, a jak se jim vyhnout. 😓 1. Cílení na „všechny“ – aneb […]
Jak propagovat e-shop přes reklamu na Facebooku
When evaluating potential agencies, consider their expertise in various aspects of design.
5 plaforem, kde propagovat vaši firmu. Přeskočíte konkurenci?
When evaluating potential agencies, consider their expertise in various aspects of design.
Co je PPC reklama a jak ji využijete v praxi
When evaluating potential agencies, consider their expertise in various aspects of design.